Sunday, January 2, 2011

~ Takpe Walaupun LambaT ~

Selamat Tahun Baru diucapkan kepada semua warga readers.
Semoga apa yang dihajati akan tercapai untuk tahun ni.
Aku takde azam sangatpun nak diletak tinggi tinggi.
Sekadar mahu menjadi yang terbaik sahaja.
Aku takut tak tercapai walaupun usaha ada dilakukan.
Tahun ni, New Year aku takde perasaanpun seronok or pape raselah macam nak sambut macam orang lain.
Kalau tengok my status kat Facebook! Mase detik 0000, aku tulis New Year? Erk! Takde feel arr.
Serious, memang tu yang aku rase time tu.
But then, nevermine, don’t wanna spoilt other’s mood to celebrate New Year.
So, dengan itu dengan rase seperti dah lewat beberapa puluh jam post ni dari tarikh tahun baru,
Saya Mohd Nazree Ibrahim ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2011.
(Angka yang paling aku gemarkan dalam hidup aku selain 7 & 17)
Semoga segala impian yang dihajati akan tercapai dengan jayanya dan semoga hidup kalian semua akan dilimpahkan darjat dan kurniaan dan agar hidup kita akan sentiasa bahagia dan tidak terlalu memikirkan perkara perkara yang lepas yang boleh menjejaskan kebangkitan kita di masa hadapan kelak.
So, Happy New Year!


Sumber Tahun Baru Google!

~ Jaa ~

No comments: