Saturday, April 9, 2011

~ Aku Bosan , Aku MaiN ~

Halliuuuuwww~
Sorrylah sangat sangat ye sebab aku ni tak update lame giler.
Banyak sebabnyer.
1st, aku takde idea nak karang pe.
2nd, takde citer yang menarik aku nak kongsikan.
3rd, aku sememangnyer malas giler giler arr nak menaip.
Hahaha~

So, entry ni kire just nak bagi blog "www.kualamkeindahan.blogspot.com" ni bernyawa skit.
Nak kire menarik, biasa jerlah.
Aku takmo tulis panjang panjang, nanti ade duk cakap "panjangnyer. tak kuasa aku nak baca".
Hahaha. Aku paham. & Aku selalu laluinyer dulu.
So, kite terus ke ce cter ce cter kite..

Aku ni kire nak kate gamer giler giler, tak sangatlah.
Game yang heavy aku JARANG main.
Macam DOTA, NFS, & seangkatan dengannyerlah.
Tapi, aku suke main game bola & Need For Speed senornyer.
CUME! Lappy aku ni support die kurang skit untuk game tu.
Tu yang macam tak main sangat.
Aku suke giler game yang berunsurkan "speed", "sport".
Yeahh! Ni pilihan aku.

Dulu aku slalu main DOTA ngan member aku.
Kire mase tu addict giler arr.
Pantang ade mase terluang mesti main.
Lawan nagn member aku, geng ngan member aku.
Best!
Tapi bile dah lame lame aku macam malas nak main.
Kadang kadang (ok! slalu jugaklah lepas aku malas tu)
Member ajak main, aku macam malas nak main.
Then, bile dah lame, game tu pun aku dah delete dari lappy aku.
Maybe after dapat bersama dengan lappy baru kot baru aku amik balik game tu dari member..
Hee~

But, ape yang aku nak ketengahkan kat sini adelah
Condition Zero.
Yeahh!
Ni game aku kat Negeri Jelapang Padi mase aku nga bosan giler giler.
Nga takde kejer & yes lepaskan tension walaupun mase main kadang kadang tension giler.
Takyah cter arr kalau nak kuar ayat ayat durjanakan.
Macam macam leh duk kuar kalau geram.
Wahahaha~

Aku malas nak citer panjang panjang.
Just gambar jerlah yang terngkan sumenyer ye!
P.E.A.C.E.P.E.O.P.L.E

Ni adelah musuh aku.
Aku tak suke jadi Counter Terrories.
Hehe~
Kite Bako Tempat Diorang.
Bako Bako!!!

Ni lah nasib bile kene tembak mati dengan Counter Terrories
Adehhh~
Sedih tul!
Nasiblah ni just game.
Kalau real??!!!

This is my best ever result untuk 100 rounds
Skali je kalah.
The rest yeahhh!
We Won dudeee!!!
Aku main bukan biasa biasa punye ye!
Bukan easy, bukan jugak normal, tapi EXPERT.
Nengok arr SepeTPoweR!!!

~ Jaa ~

No comments: