Tuesday, February 23, 2010

~ 17th February 2010 ~


Paginye aku bangun macam biasa online online online... Then around 1300 kakak masuk bilik “haa! Nak gi Times Square tak? Abang nak gi kul 1430 jap gi”.
Aku time tu macam nangoklah dulu. Kalau aku larat aku follow. Kalau tak, aku follow gak.. akakaka~
Akupun gi lah mandi pe sume siap lengkap bergaya segak macho wahh! Siap akhirnyer.
Abang aku gi bukan ape, sebab nak main bowling, aku?? Haa! Macam biasa arr nengok movie. Huhu~
Gerak dari rumahpun dah kul brapa ceith! Kul 1500 gak arr.. Huhu~
Sampai sane around 1535... akupun terus gi kat cinema nengok ticket, hahh! “wolfman”... Ok~
Bratur dengan tenang rileks kayu tegak macam patung tugu Times Square lagi.. HUrmmm...
Dapat!! Jam 1735.. Hahahaa~
Cter die?? Hurmmm.... Susah nak cakap.. overall 3.65/5 star aku bagi.. Not bad,ngarut skit-skit tu ade.. Tapi, bolehlah.. Macam-macam tu jer cter die...
Dah abis nengok abang cakap jom balik! OK, balik dah... hahaaha~
Malamnyer macam biasalah online online online sampai aku tito..
~ Jaa ~

No comments: