Tuesday, February 23, 2010

~ 20th February 2010 ~




Hari ini aku ade date.. Kat mane?? Haa! Dekat dekat rumah jer.. Akaka~
Bukan date ape, just Birthday Party yang aku perlu hadiri...
Aku diundang sebagai diraja oleh “Dak Chomel”.. Birthday Party ni anak buah “Dak Chomel” nyer sebenarnyer... Ahahaha~
Birthday party tu start dari jam 1300-1800... Aku gi around 1500 macam tu... Dekat sangat ngan rumah. So, senang jerlahkan.. Huhu~
Sampai-sampai tu aku gi lah jumpe sape-sape yang patut... Pastu, MAKAN TIME!!! Akaka~
Wahh~ nyum nyum nyum... Sodap 0o00o0o.. Daging Kambeng... Pergh! Lazat!
Pastu, dah settle makan tu, datang plak puding yang diwat sendiri oleh “Dak Chomel”.. Wahh~
Serius sedap!!! Nak LAgI!!! Nanti wat bagi kat saye tau!!! Huhu~
Pastu, sesi memotong kek! Wahh~
Nga lepak-lepak, datang plak kek berhidang oleh “Dak Chomel” sendiri.. Wahh~
Ini pun serius sedap!! Secret Recipe tau! Haha~

So, adelah secret ingredient yang dimasukkan bagi sedap.. Hehe~
Dah makan ape sume, rileks jap (nga sendat nih).. Itupun dipakse suh tambah-tambah makan.. Takperlah.. Kenyang dah.. Hehe~

HAPPY BIRTHDAY TO QISTEENA & ERIENNA & ALIYULL...
Diorang tige ni sambut birthday serentak sebab lahir same bulan.. Huhu~
Pastu baliklah ke rumah sebabnyer nanti nak kene gi Kajang plak.. Mama nak beli kain untuk wat baju raye... Awal tak?? Ish! Terkezut Pakcik tau! Ahahaha~
Balik tu lepak-lepak jap wat pe yang patut, pastu gi lah Kajang..
Wahh wahh mama ni... Banyak tul shopping.. Aku?? Haa! Mule-mule tak minatpun ngan kain & kaler yang ade.. Pastu terpandang satu tu! Wahh! Lawa.. Ermm... Mama nak yang ni.. Mama pun kate ok. Bagi 4 meter setengah.. Ok gi lah bayar.. Haha~ Senang tul...
Pas dah beli pe sume, baliklah kami ke rumah...
~ Jaa~

2 comments:

sheena maat said...

cetttt.. diraja konon ;p

KuaLaM KeinDahaN said...

ahaks! ;P
tuan punye party dah mengamuk.. akakaa~
yerlah2.. sebagai diraja terteinggi & terhormat?? leh x?? ahahaha~