Wednesday, February 10, 2010

~ Selangor Is Waiting For ME ~

Yeah! Chinese New Year dah nak dekat nih. Ini bermakna cuti untuk midterm breaks dah nak tibelah.. Haha~  Wuhh~ Tak sabau lerr…
Hurmm. Tak sabau nak pulang ke rumah, nak jumpe Ayahanda, Ibunda, Abangda, Kakakda, Cousinda, Friendda and many many many more daa~.. Wuhuu~
Balik ni aku nak buat ape? Hurmmm…..
Haa! Firstly mestlilah aku nak salam Bapak, Mama, Abang, Kakak & not forgotten my sweetie & cutie cats. AHaha~
They respect me as their TUAN ye! Good cats!
Love them so muchy muchy.. huhu~
Then, of course aku nak gi antar laptop for format, maybe gi Nokia Center cz handphone aku nih got problems dah lame dah.. Adehh~, movie (tak akan lepas), ronda-ronda Key Ill, Putrajaya etc, kenduri meminang orang, makan, tito, online, jogging, abiskan duit, abiskan beras kat rumah and banyak lagilah activities that I wanna do exactly. Hehe~
Tapi, jangan lupe!!! STUDY STUDY STUDY!!! Bukak je cuti nanti hurmmm~ Test Test Test QuiZ QuiZ QuiZ… Daaa~ menyusahkan tul. Tak boleh nengok orang senang skit kalau cuti-cuti nih… *sigh*
Tapi, papepun aku harap cuti nih aku happy selalu. Itu yang penting. Yea!

~ Jaa ~

No comments: