Thursday, March 17, 2011

~ I Am Not Doing Something Really Bad OK!!! Am Not A Terrorist! ~

Ahhh~
Ok! Perkara ni happened yesterday.
To be exact!!! March 16th 2011 at 0800 early in the morning.
Pagi yang indah ni aku mulakan dengan solat subuh AGAR
Hari aku akan dilimpahi dengan rahmat-NYA. Mudah mudahan.
Aminn.

After that, aku bersiap dengan pantasnyer sebab aku nak breakfast before aku pergi ke kelas at 0800.
So, around 0725 camtu aku siap and makanlah kat salah satu kedai ni.
Kinda famous lah jugak bagi area perumahan yang aku duduk.
Aku makan roti canai kosong 1 & roti canai telur 1 dengan 1 cawan the tarik.
It was NyummY!!!

At least I can fill something & I will not hungry at all time during class.
So, bile dah abis makan & bayar pe sume.
Akupun geraklah ke UiTM.
Oppss! Forget to tell, I went to UiTM by motorcycle even thought I have no license for motor.
I borrowed from my housemate. He gave me to use it.
And yes! It was illegal & I wont mind at all because aku gune just untuk dekat dekat jer.
Bukan ke town or ke mane mane yang melibatkan any REAL police traffic.
Hehe~
My bad! And I know that.

So, back to the topic. Mase on the way tu I was like hurmmm.
Ok jer. Im in a really goooood mood.
UNTIL.
Ok, let me show u the painted I made, at least u will understand what will I’m gonna say.
This happened dalam kampus ye.


So, as u all can see, at this moment actually kami terpaksa berhenti
Sebab nak bagi laluan kepada kenderaan yang sebelah kanan tu lalu.
Actually, mase ni jugak kami BARU je diberhentikan.
So, sementara nak tunggu motor & keter lalu tu, aku pun like hurmmm..
Press jerlah minyak motor tu & i turned left.
Sebab motor & keter tak lalu lagi and i was not in any harm at that time.

Then suddenly, that fucking traffic bold man jerit
“woii! Woiii!!” (sambil duk tunjuk jari telunjuk kat arah aku & pandang macam nak belasah aku jer).
Aku like, woahhh! Bapak mengada sial!
Ape hal? Salah sangat ke aku time tu?
Macam aku ni penjenayah jer wak lari duit harta bapak die.
Owhhh man!! That was terrible moment to me man!
Never been like that before.
Never been treated like that!
Never!!!

After that, akupun angkatlah tangan tanda
“Ok! That was my wrong! Fine! I will not doing it again! I’m sorry!”
Tapi, part die jerit tu betol betol wat aku pissed off man!
Like Seriously!
I don’t care who u really are. But don’t scream to me like that! Ever!
FUCK!!!
Arghhh!

So, mase dalam kelas I can’t concentrate at all.
Im just worried that traffic man will send a “love letter” to me.
Arghh! Luckily! I don’t received any summon letter.
I was just lucky!
I Am...
If not? Im gonna pay RM100 for not following the road traffic.
And, if not it will cut out from my allowance.
And because of that, I’ll forgive that traffic man for that screaming & the finger all that.
Yeah! Whatever!
U hunts me down? I’ll hunt u back!
Peace Mister Traffic Man!
I do love u!

~ Jaa ~

4 comments:

::FAIZ:: said...

sabar na...

KuaLaM KeinDahaN said...

faiz - ermmm... its ok. huhu~

Ihsan Khairir said...

takde lesen, bahaya woo. kalau polis trafik betul tu dah naya dah. hati hati ya lain kali

KuaLaM KeinDahaN said...

ihsan - yeah.. hehe. aku just bwk dekat2 jer. puls, kwsn aku duk ni agak kampung & polis xpernah heranpun even kitorg xpakai helmet. hee~