Wednesday, February 15, 2012

~ Koleksi Kami MakaN ~

Hurm..
Memandangkan entry yang aku buat ni adalah hari Rabu.
Should i just name it "Wordless Wednesday"?
Tapi, kalau aku wat tajuk tu, aku tak leh nak tulis tulis kat entry ni sebab "Wordless".
So, aku malas nak join "Wordless Wednesday" ni.
Tak best sebab takleh nak bersuara menulis apa yang terbuku di dalam benak jiwa kecil nih.

So, berdasarkan tajuk yang diberi, bukanlah susah sangat untuk difahami.
Just koleksi koleksi "KAMI" makan bersama.
Tadaaaaa~
"KAMI"???
Hehh~
Yerlah, dah tak solo lagi.
Asyiklar makan bersama.
Itu normal.
Bukan nak meletakkan jiwa badan aku sebagai insan yang dikatakan
"Ahh! budak mentah baru bercinta".
Tetttt~
Salah!
Sebab aku tahu apa sebenarnya yang berlaku.
Dan bende ni memang normal diawalan perhubungan.
Keh keh keh~
Dan bukan jugak aku nak end terus bende ni.
TIDAK SAMA SEKALI.
Still aku akan go on sebab ni memang cara aku.
Tak gitu "GadiS"ku??
Heee~

So, ni antara koleksi semasa kami makan bersama.
Takdelah special mane.
Tapi special bagi aku sebab dapat makan bersama dengan "GadiS" aku.
 Hee~

02-11-2011
At Restoran Pak Lah Ayam Goreng Berempah Kampung Subang

 17-11-2011
At Strawberry Field USJ 10


 01-12-2011
At Gold Chilli SS15


05-12-2011
At Restoran Kak Siti Selera Pantai Timur Medan Selera Puncak Alam


08-12-2011
At Pendeta Cafe UiTM Puncak Alam


End untuk entry kali ni.
Will be continued in the next entry.
Hewhewhew...
Ni just sebahagian jak.
Kadang kadang aku & "GadiS" pun rase pelik.
Asal kluar same same, mesti bab makan.
Hahahaha~
Adoiii~

~ Jaa ~

2 comments:

ZWAN SABRI said...

sweetlah.. macam vanilla+coklat.. semoga kekal sampai syurga.. :)

KuaLaM KeinDahaN said...

hehehe.. terima kasih :)
InsyaALLAH.. sentiasa mendoakan yang terbaik jer :)