Friday, January 1, 2010

~ New YeaR 2010 ~


Sempena Tahun Baru Ni, Aku Tak Nak lah sebut-sebut pasai azam, azam, azam... Bosan arr... Tiap-tiap tahun duk buat azam... tak larat arr tahun ni.. Nak rest plak.. Ahaks!!
Takdelah.. Aku pun ade gak azam untuk tahun ni.. Simple je.. Nak Grad Dip dengan CGPA 3.0 keatas... Sebabnyer, tahun ni merupakan tahun akhir untuk aku grad.. InsyaALLAH kalau tak de pape halangan paper yang mencurigakan & tersekat... MINTAK SIMPANG YE YANG TU... Amin...

Tadi! Haha! Thanks kepada member aku sorang ni.. Die lah member aku paling best pernah dapat untuk kat taman pinggiran putra ni.. Haha.. Tadi, kitorang nengok bunge api same-same ye kat depan rumah aku! Sambil makan chachos yang aku beli.. Die pun bawak jugak! Asal datang jer rumah aku, tak pernah tangan kosong... Mesti jer ade bende-bende yang die bawak.. Bagus tul! Tadi, die bawak Twisties & 100 Plus... Huhu~
Enjoy wei aku tadi! Serius... Aku rase tu kot last untuk kite jumpe untuk cuti semester ni.. Jap jap lagi aku dah nak balik kedah.. Ahahaha... Tunggu cuti seterusnye! Kite celebrate Merdeka & New Year 2011 plak.. Huhu~

*credit untuk Nuruddin Setefarzi*

So people!!! Azam janganlah awal-awal tahun baru nak azam... Tiap-tiap hari kot boleh azam... Kalaw tak pun, setiap awal-awal semester.... Haa! Kan bagus kalaw macam tu... Huhu~

HAPPY NEW YEAR PEOPLE!!!

~ Jaa ~

No comments: