Monday, January 4, 2010

~ 2nd JanuarY 2010 ~

Today is kinda busy for me.. I have alot of work that i need to do.. *sigh* busy, busy, busy...

can't right down what i'm busy-ing for.. ahaha...

Proceed to the next chapter ok!! :)

New house?? Yea!! Truly happy cz i still got college to stay for this whole semester.. yeah yeah yeah..
BUT!!! I AM SOOOO SORRY guys cz can't help clean the house together... Truly sorry.. There are many things that i do need to do... Adehh~

Actually, aku sampai rumah tu around 11am.. Then, I went to UiTM to settle down all perkara-perkara yang remeh-temeh tu pe sumelah.. Then, aku pun de bende lagi nak kene wat after that... Potong rambut, beli bende pe sume utk harian aku nanti kat rumah & so on... Sampai rumahpun dah dalam 6o'clock in the evening..

My buddies yang tolong cuci rumah pe sume tu dalam jam 1630.. tak sempat aku nak tolong korang... Serius! Bukan aku tak nak tolong.. Sorry sangat-sangat wei! hahaa~

But then! Guess what?? Haha! Kurang asam tul mereka-mereka ni ye! Masuk jer rumah! Haa! Zen! Blanje kami makan 2 kali.. "Kami lap lantai pakai tangan jer tau... Bagi kering, lap lagi.. brapa kali kami lap lantai ni.."
Alolo~ Kesian plak aku dengar.. Yerlah-yerlah.. Aku blanje korang minum COKE OK?? Happy taK?? Hahaha~

*credit untuk giant & padil*

Masuk bilik aku kemas bilik plak.. lap meja, kerusi, katil. rak buku, almari, lantai(berdebu giler) & pintu.. Hahaha~
Dah settle aku lap sume & kemas-kemas barang... CUME 1 je!! Yang ni aku cukup malas nk sentuh... "Baju"... Ye! Baju.. Haha~
Banyak sangat kot baju aku.. Adehh~ tak laratlah nak kemas baju...
Someone please help me!!! Don't worry.. I pay U! Haha~

~ Jaa ~

5 comments:

sheena maat said...

hahaha
xkemas2 lg ke baju tu..

KuaLaM KeinDahaN said...

ahahaaha... percayakah nana?? belum.. aahahahah...
mai arr tlg kemaskan.. serius! tang baju je jd malas... sentuhpun xnak.. xtau pe hal.. ahahah ;D

KuraKura said...

tu!! baju dah banyak tuh.. insaf2 laa beli baju.. beli kain kapan lak.. muahahahaha

*loue me* said...

sila kemas okay si pemalas!!

KuaLaM KeinDahaN said...

akak mulan=wahh~ jahatnyer!! ahahaha... ;D
akak re3n=hurmm... nantilah aku kemas.. nga xde mood nk pegang2 baju ni.. ahahhaa.. abis2 pegang dah pakai ye.. hehe~ ;D