Thursday, July 8, 2010

~ Lampu Memberi Sinaran Yang IndaH ~

300610 bersamaan dengan semakin hampir untuk pulang ke kota bersejarah di kawasan terpencil dan pendalaman disamping berhampiran juga dengan di area Bandar. Wahahaa~
Pada hari berkenaan, aku, my sis & her BF (Encik Rafiq) telah mengadakan satu upacara istiadat dimana kami bertiga telah bersetuju untuk keluar berpoya-poya sementara AKU masih ada di kawasan Selangor yang telah lama maju ke hadapan berbanding di negeri-negeri yang lain.
Oleh yang demikian, kami bertiga telah merancang dengan lebih lama & telah decide untuk pergi ke “kota lampu”. Haaa!?? “Kota lampu”?????
Iye! Jangan wat muke pelik & janggal & ganjil & unik ye! Bagi sesiapa yang tidak tahu apakah itu?
Mari kite skodeng same same apakah yang telah aku maksudkan ini ok!
Bagi yang telah mengetahui tidak mengapa jika anda sudi untuk bersama-sama skodeng dengan kami kerna aku rase tidak ada salahnyer. Sekadar ingin menambah ilmu pengetahuan disamping dapat merapatkan silaturrahim antara penulis dan juga bagi pembaca.
Bagi “kota lampu” yang aku maksud kan ini adalah “I CITY”. Anda tahu???
Ia terletak di seksyen 7 Shah Alam berhadapan dengan pintu gate UiTM Shah Alam Seksyen 7.
Kami mungkin tiba awal. Kami juga mungkin terlalu excited. Kami juga mungkin mahu mengelak mencari parkir yang terlalu banyak dengan kenderaan. Kami juga mungkin mahu melihat perbezaan antara cahaya sebelom matahari terbenam & juga selepas terbenam. Kami juga mungkin mahu merakam piccas sebanyak yang boleh kerna aku sangat suka pada camera OK.
Sebenarnyer kami bertolak dari rumah sangat awal iaitu pada jam 1430 if im not mistaken. BF kakak ku yang datang menjemput kami berdua dengan kereta yang tersangat super duper power seperti Need For Speed nyer keter. 0-100km/j just 6.++ seconds only. Can u believe it?? Believe it. I feel it!!!
Then, kami pergi ke kolam air panas di setapak kerna bf kakak ku nak gi amik questionnaire kat member die yang juga rangkap kepada besfren kakak ku. Then, kami gi minum minum per sume baru gi I CITY. Kat sane takyah cter lah yer. Dahlah sampai awal. Ahaha~ Apa pun takdak. Yang ada? Tu screen besar duk terpampang duk tunjuk siaran ulangan FIFA WORLD CUP. Nak tengok picca yang kami amik? Menarik sebenarnyer. U should go once.! Feel the difference, feel the subject surrounding u, feel the unique, & feel with the camera. Wahaha~
Im the unpaid model ok! The piccas? Down there people!

Can u see the colors?? Ini picca yang paling lawa bagi aku. Sebab aku yang amik nih.. Whahaaha~

Apelah yang diorang duk menipu tu? Ish Ish~
Hahaha... Terasa begitu comel plak aku nih. Ahaks!

Nga fikirkan ape nak buat lepas ni. Fikir fikir....

Hahaha.. Sama tak aku senyum ngan kude tu?? Haahahaa~

Panda kat blakang tu macam nak peluk aku sebab cute. Aahahaha~

Ni lah tuan empunyer diri yang jemput kami kat rumah tu ye aka Bf kakak ku.

Ni aku ngan kakak aku. Takde bende nak dingomelkan ye. Bosan. Haha~

Gambar kami lagi. Ish Ish~

Ni dah masuk part lain ni. Tapi, still same tempat. Kat blakang aku tu sepatutnyer ade pokok krismas yang besar giler berlampu. Tapi, ntah nape malam tu tak dinyalakan. Ish!

Hujan lampu. Best!

Ni dah masuk port baru. Sejok o0o0o0o0... Sebab diorang pasang air-cond... Hahaha~

Hahh! Ni antara picca yang aku minat sebenarnyer. Cz, nampak lebih rilek skit. Tak kesahlah time tu nga ramai giler orang. Hhahaa~ Selamber!

Macam nak tepok je b**t*t tupai tu. Tapi takut kene renjatan elektrik. Haha~ Tak branilah. Next time..


~ Jaa ~

No comments: