Friday, July 16, 2010

~ Aku Suka BersendiriaN ~

Orang lain maybe suka bercerita dengan rakan-rakan or member-member rapat.Maybe diorang juga suka membebel kat orang sekeliling sampai telinga orang tu bernanah.
Maybe diorang juga suka bercerita dengan lecturer, cikgu, mak bapak, adek beradek or sesiapa jerlah.

Tetapi, aku! Aku suka sendirian.
Bagi aku bende ni lebih interesting untuk diri aku yang jenis pendiam ini.
Pendiam ke aku ni????
Surely budak-budak kelas aku gelak guling-guling kalau dapat baca statement aku nih.
Ish ish!
Aku pendiam. Sungguh!

Bila sendirian mesti korang duk pikir ape yang aku akan buat??
Hahh! Macam-macam aku leh buat ok!
1stly, aku suka menulis.
Melukis.
Berpractice cakap.
& macam-macamlah.
And of course lagu menjadi kegilaaaaannnnn aku!

Adakah aku akan berasa kesunyian??
Hahh! Mungkin sedikit sedikit.
Tetapi, bagi aku sendirian itu adalah harga yang amat precious untuk mase nih.
Nest bile dah start kejer mane ade dah mase untuk diri sendiri.
Asyiklah nanti kene kejer ngan orang-orang sekeliling.
Terpaksa hipokrit sementara wat mase tu sebabkan DUIT!

Percayakah anda???
Hidup sendirian BOLEH HIDUP?

Tambah-tambah kalau solo + single + mingle nih??
Hahh! Percayalah. Aku adalah salah satu makhluk yang tergolong di dalam keadaan ini.
Its ok. Im good with it.

It just a small matter ever happened to me.
So, yeah. I AM ALONE & I LOVE IT...

~ Jaa ~

No comments: