Tuesday, July 20, 2010

~ 17072010 ~


Owh! Ade tournament. Kat court perempuan plak tu. Wahhh!
Teruje seyh! Ajak kawan-kawan!
Kite turun beraksi dengan meriah! Mari-mari!!!
Hahh!
At that day we had handball tournament under Sukan Antara Fakulti under Majlis Sukan Pelajar which is quite interesting  sports ever made in UiTM.
At that time, sport start around 0930 kot.
I had my own team named “Steven Keter Mayat (SKEMA)”.
This title we used for almost each game we played. & this name also we used for almost each semester from semester 1 until now for DBS students or to be specific my batch & my course. Wuhh! Memang gempak kot kalau disebut-sebut name ni. Hahahaha~ sentiasa dikenang.
Pada aritu game start around 0930, then my team actually xcukup. Adoiyai!
Penat nih ajak member-member suh datang main. Bukan sorang dua, ramai gak arr. Ahahaha~
Game tu suppose kene ade 6 person per group. Then, my team just ade 5 person jer. Adehh~
Sorang je lagi dah leh start dah main. Ni terpaksa bagi chance team lain main dulu. Aiseyh~
Yang datang time tu of course aku, Padil, Giant, Param & Ameq.
Then, we have to wait the others to come. Suddently, Bro Rino datang saved us. Wuhh!
Cukup dah quota 6 person per team. Yeehaa! Masing-masing punye excited habaq hang. Masuk je court masing-masing wahh! Seronok, muka ada senyum. Yer arr. Kami senior. Suke ati kami arr nak wat pe pun. Nak menari tengah gelanggang pun tak kesah weyh!. Hahahaa~
Then, 1st match kami menang.
2nd match kami menang. (time ni baru Syed datang join kami. Dapat jadi substitute kejap)
3rd match kami kalah (ni sebab kami main saje-saje cz kami dahpun layak ke next round. Hehe~)
Separuh akhir kami kalah. Adoiyai. Kami sume main macam ape je lagi. Wahaha~
Then, penentuan 3rd place & 4th place.
Hahh! Aku berazam gile-gile kalau boleh nak dapat no 3. Cz, 1st, 2nd, 3rd dapat medal kalau menang. Kalau 4th & the rest just dapat certificate jer.
Aku nekad!
1st round aku tak main cz aku nak masuk 2nd half.
1st half time tu kami ketinggalan dengan 4-6.
2nd half aku main sungguh-sungguh o00o0o0o.
Macam aku tak percaya pun ade. Cz, in real games aku ni takut skit nak main rempuh-rempuh orang. Takut arr wat kasar. Tak biasa. Hahaaha~
Main, dan main dan main dan main lagi.
Sampai in 1 time kami seri 8-8.
Mase ade lagi 1 minit. Damn!
Usaha! Usaha! Usaha!
Kami ketinggalan 9-8.
Adoiyaiii~
Kejar kejar kejar!
Aduhhh! Ditimpa tangga plak!
Tertinggal 10-8.
Mase ade lagi 30 saat nih!
Kami score! Mate tengah 10-9 nih!
1 point je lagi dapt extra time.
Yeahh!! Akhirnyer!
Kami kalah jugak dengan 10-9.
Aduhhh~
Sayang sungguh. Ahhaahaha~
Tapi, tak perlah. Dapat jugak no 4 dari takde no.
Terima kasih pada player SKEMA. Anda semua memang hebat!!!
But now! Im suffering kulit yang tegang kerana sunburn. Adoiii. Abis kulit muke aku merah-merah hitam. Tangan takyah citerlah ye. Same macam muke. Baru jer aritu Laoshi puji  “wahh! Zen, kulit muke kamu cerah ye.” Bahaha~ now?? Macam orang asli lorrr~
Next game!
Aku ingat nak masuk marathon. Tapi, tarikh tak ingat plak bile.
Tapi! Aku ade mandarin activities nak kene attend. Adoiii~
Macam mana ni kalau clash??? Hurmmm~

~ Jaa ~

No comments: