Saturday, December 19, 2009

~ I Need A New Tutor PleasE ~


Lets Sing Together-


I love you,
You love me,
We're a happy family,
With a great big hug and A kiss from me to you,
Won't you say you love me too?
I love you,

You love me,
We're best friends Like friends should be,
With a great big hug And a kiss from me to you,
Won't you say you love me too?

---------------------TRANSLATION --------------------


Saya benci awak,
Awak benci saya,
Kite satu keluarga yang saling benci-membenci,
Dengan satu tumbukan padu dimuke awak dan satu tumbukan slow dimuke saye,
Tak mahukah awak kate awak sayang saye?
Saya tak rindu awak,
Awak rindu saya,
Kite kawan akrab seperti kawan-kawan yang pelik & unik,
Dengan satu tendangan hangat diperut kamu dan satu tendangan tak sampai diperut saya,
Tak mahukah awak kate awak sayang saye??

~HehehE~

~ Jaa ~




4 comments:

KuraKuraDiBawahCawanKaca said...

porah!! porah!! cakap x nak dedahkan identiti.. tapi taruk muka besar bas kat atas tuh.. giler glam ahh u ni!

KuaLaM KeinDahaN said...

akakaka... itu dulu.. xready lg.. skrang dah ready.. just tggu mase nk publish kt people je... ahahahaha ;D

sheena maat. said...

alahai comelnye translation tu..

KuaLaM KeinDahaN said...

ahahaha...
spontan je tu..
main ikut dan je nk tuleh pe.. akakkaa ;D