Tuesday, September 7, 2010

~ Saje Nak TuliS ~

Haa~
Aku baru je lepas makan murtabak ayam 2 bijik. Lebihan juadah berbuka puasa tadi petang.... Hehe~
Enak sangat! Sangat enak!!!
Eyh! Tak serupa ke ye??
Hurmm.. Mana-mana jerlah.

Haa! Disebabkan aku dah lame tak tulis kat blog ni, aku dihukum untuk memberi satu entry.
Aaaaa....
Tak suke bile kene denda!!!

Masalah persiapan raya??
Aku rasa aku takde masalah. Nak kate ade yang tak cukup, aku sendiripun tak tau.
Tapi, hati kecil aku ni berbicara tiap-tiap hari seperti ada yang tak kena.
Susah betol nak buat pilihan hidup yang aman dan tenteram. Adoiyai~
Tapi, aku rasa sume dah ade.
Apa yang tak cukup??
Bagitau skit!

Seluar - 2 helai
Baju - 4 helai (sehelai baju gay. yuks!! beli sebab terpaksa sebab boleh dapat harga murah skit. ada promotion)
Kasut - 1 pasang
Sweater - 1 helai
Stoking - 1 pasang
Seluar Kecik - 1 Kotak 3 Helai
Baju Melayu - 1 pasang

Ni lah baju "Gay" tu.. bahaha~
Tapi, tak jadi beli yang ni. Ada satu lagi.. Elok dari yang ini.


Pilihan seluar yang berjaya dicurik mase try


Baju dikepam terlebih dahulu sebelum beli

Rasanya dah lengkap.
Tapi, macam tak lengkap.
Tolong sempurnakan hari aku...

Haa~
Satu lagi, baru aku perasan yang aku dah tidak lagi menulis ayat-ayat pujangga yang menjadi "HakCipta Terpelihara" lah...
Wahh~
Adakah ini bermaksud aku tidak lagi jiwang seperti dahulu???

~ Jaa ~

4 comments:

wanie said...

gila sumpah mcm baju gay weyh.
hahah.
gay !

KuaLaM KeinDahaN said...

ahahahaa... jgn riso cik miko.. aku xbelipun yg ni.. aku amik yg lain.. bahahaa~
aku pun geli duhh.. yeks!:D

double O double E said...

hampir hampir gay..
haha

KuaLaM KeinDahaN said...

bahaha...
agak arr... serius menakutkan time nk try bj tuh kt fitting room. nak aje jerit!! wahahaha... :D