Tuesday, August 24, 2010

~ Tiada Yang Sebaik Ini MungkiN ~

Akhirnya impian aku untuk pulang awal ke rumah sempena raya kali ni telah tercapai.
Mahu shopping habis-habisan sampai poket betol-betol kering nih.
Walaupun tau raya ni aku dah tak dapat dah duit raya banyak-banyak.
Taktaulah kenapa aku tak dapat. Bile cakap still study, "owh! blajar kat mane?". Barulah hulur sedikit sebab aku masih study dan aku bukan bekerja. Owh! Nampaknya aku kenelah cakap "i'm still study, could u please give me some duit raya? Thank you."
Kalaulah aku boleh cakap macam tu setiap kali pergi ziarah kunjung mengunjung ke rumah-rumah orang, mesti aku jadi sangat kaya. Paling koman orang nak bagipun at least RM1. Hello! Its still money ok!

Owh! Beralik ke topik asal. Sebok dah nak beraya nih!
Tak taulah nape raya kali ni aku rase macam excited sedangkan last year punye raya aku sangat rileks macam takde pape jer. Nak kate meriah Owh! Tidak dah kot. Cume meriah tang nak main mercun jerlah & hang out ngan cousin-cousin sume.
Haa! One more! Sugar daddy nak kawen dah this year! Macam mane nak powww lebih-lebih nih time nak hang out. Aiseyh! Napelah sugar daddy nak kawen tahun ni. Pilihlah tahun-tahun lain yang banyak lagi mase ade. Adehh~
Nampaknya raya tahun ni tak lagi semeriah tahun-tahun lalu. Hurmm~

Berbalik lagi ke topik asal. Ish! Dah start melalot memang macam ni lah.
Dah makin susah nak concentrate pada yang asal. Hehe~
Hahh! Memandangkan dapat balik awal, aku nak shopping beli kasut & harap kalau ade duit lebih aku nak borong Levi's sehelai.
Baru cukup hajat yang diingini. Hehe~
Cuti kali ni memang panjang berbanding semester-semester yang lepas dimana kalau dikire pakai sempua adelah dalam 18 hari. Hahaha~
Kali ni raya agak lama, jadi, bolehlah aku berkunjung ke rumah rakan-rakan yang ada disekitar kawasan perumahan aku. Yeah!
Rakan-rakan yang membaca, pastikan korang ada Kuih Tart Nenas Ok!
My fav tu setiap tahun!!!

~ Jaa ~

No comments: