Sunday, February 19, 2012

~ Souvenir From Tokyo , JapaN ~

Maybe dha super lambat untuk entry ni.
Tapi, aku tak kesah.
Hahahaha...
So, entry kali ni souvenir dari TOKYO, JAPAN Yawww..
Arigato Gozaimasu!!
Haip Haip!
Hee~

Dari sape souvenir nih?
Tadaa..
Dari "GadiS"ku larrr...
Family "GadiS" gi vacation ke Tokyo pada December 23rd & balik Key Ill December 29th.
Time kat Tokyo mase tu adalah musim winter.
So, agak beku gak arr kalau naik Gunung Fuji tuh.
Kitorang jumpe mase die balik Key Ill haritu.
Kami dinner same same kat Restoran Murni Bandar Sunway.
Mase aku antar "GadiS" pulang ke umah aunt die.
Die tinggalkan paper bag Uniqlo dalam keter.
Heee~
So suwitttt "GadiS".

Mase aku balik umah baru aku tengok ape yang ade dalam tu.
At first aku just nampak kaler hitam iaitu baju "I Love Tokyo".
Skali, bile wak kluar baju tu.
Nahhhhhh~
Banyak lagi rupenye yang ade dalam tu.
Macam maca khazanah!
Terkedu jap aku time tu.
Hehhh~
Teruja kejap!
Wak kluar satu satu sambil senyum terukir di pipi kiri dan kanan sambil tenggelam skit belah kiri.
Yang pasti, janggut aku tak leh nak senyum sangat time tu sebab dah pendek.
Hehehehe~

So, hasil souvenir aku dapat dari "GadiS" adalah seperti berikut:
1 helai kemeja lengan panjang Uniqlo,
1 helai T-shirt I LOVE TOKYO,
2 Key chains,
1 Frigde magnet,
& beberapa coklat yang tak berapa senonoh (orang tertentu je yang tau) dilihat tapi sedap dimakan!
Bahaha~

Key Chains
 
Fridge magnet & Key chains

 Kemeja dari Uniqlo.
Katenye kain die lain skit sebab dikeluarkan khas untuk winter time.
Tapi, kepastian tak dapat dipastikan lagi.
Hehehe~

The Bajus

Ini larr hasil souvenir dari Tokyo, Japan daripada "GadiS"

Thank You So Much "GadiS"!!!
Really Appreciate It!!!

~ Jaa ~

No comments: