Friday, February 10, 2012

~ Who ' s That Chick Yang Berjaya Menambat Hati AkU ??? ! ~

Who's that chick yang berjaya menambat hati aku?
Siapa die?
Kenapa aku boleh terpaut?
Nak kate dha lame kenal....
Errrr...
TAK!!!
Sekejap jak pun...
Tak sampai berbulan bulan kami kenal...

Tapi, dia mempunyai satu daya tarikan yang amat tinggi yang sampai aku terpaut dengan "chick" nih.
Keh keh keh...
Maaf!
Maybe lagi sesuai aku gune perkataan "GadiS" sebagai ganti "chick"...

So, aku perasan "GadiS" ni mase first first aku masuk kelas.
"GadiS" ni same course & same kelas dengan aku ye.
Kami kenal secara rapatpun lambat dari biasa.
Sebab ape?
Sebab aku kan memang jenis pendiam dalam kelas.
Kami kenal secara rapatpun bukan melalui dalam kelas.
Tapi melalui alam maya iaitu
"Burung Biru Berjambul Sejemput Berbibirkan Angelina Jolie Berekor Kontot & Tidak Berkaki"
Iaitu Twitter.
Dari situlah perhubungan kami terjalin.
Sedikit demi sedikit hubungan "kawan" semakin intim.
Sehingga tiada siapa yang perasan akan tersebut.

Sehinggalah "GadiS" ini pulang ke hometown beliau jauh di Negeri Bawah Bayu kerana mid sem break.
Apabila beliau pulang ke Kuala Lumpur semula.
Pada tanggal 12 November 2011.
Aku dinner dengan "GadiS" tersebut di salah sebuah restoran di SS15.
Kami borak borak.
Dan pada hari itu jugalah aku propose "GadiS" ini.
Dan Alhamdulillah,"GadiS" ini terima lamaran aku.
Wuhuuuu~
Jika dikenang pasti kelakar akannya.
Hek Hek Hek~

Dan perhubungan kami ini tidak mendapat tentangan dari siapa siapapun.
Itu lagi menggembirakan hati aku.
Sungguh!
Dari teman teman rapat, saudara mara, adek beradek DAN PALING MUSTAHAK
MAMA DAN BAPAK aku juga merestui perhubungan kami.
Itu paling mustahak!
Alhamdulillah Syukur...
Aku gembira dengan kehadiran "GadiS" ini di dalam hidup aku.
Walaupun perhubungan kami baru mencecah bagai pokok jagung baru nak tumbuh.
Tapi, akan aku cuba kekalkan dan jaga sehingga ia berbuah ranum sedap dimakan.
Doakan juga agar perhubungan kami kekal sehingga ke akhir hayat.
Ini sahaja pintaku.
Aminn..

So, siapa "GadiS" ini???
.
..
...
....
.....
......
.......
......
.....
....
...
..
.
Tadaaaaaa................

Kenalkan "GadiS" Saya :)

~ Jaa ~

No comments: