Sunday, May 29, 2011

~ Sapa Punya Bakatkah InI ??? ~

Haaa...
This time aku nak cter skit pasal bende yang aku suka buat bile mood ni datang.
Aku ada certain certain mood yang akan aku buat bile tibe.
Seperti, tulis poems, melukis, menyanyi (most of the time arr) etc.

But this time aku nak cter bile mase aku punye mood melukis datang.
Jarang jaranglah mood ni nak datang.
Slalu kalau paksa mesti tak dapat siapkan.
Or else, siap tapi buruk gler arr.
Macam gambar budak budak darjah 6 punye sketch.
Ntah ntah budak darjah 6 lagi lawa dari lukisan aku.
Ish ish.
Bukan senang tau nak melukis unless orang tu memang dah tangan seni.
Takleh arr den nak cakap camno lagikan. Hee~

9 hari lepas (05-20-2011) aku ade lukis this one picture.
Ni kire 1st lukisan aku wat arr lepas aku stopped dekat around few months jugak arr.
Memang bersih gler sketch book aku ni.
Baru 2 helai gune melukis. Hahaha~
Nak nengok??
Lai lai..
Aku bukakan lukisan aku ni.
Sorrylah kalau a bit kurang lawa.
Tangan sikit keras. Hee~

Inilah hasilnyer
Time ni aku tak reti lagi nak wat shading segala bagai
*with camera flash

Yang ni without camera flash

 Good Luck Yaww ~

Walaupun result dah tau. But u did a really good effort. Chill ok!
  
Actually, this pic aku buat sebab person yang aku lukiskan ni ade interview esok harinyer.
So, ni kire sebagai pembakar semangatlah. Hehehe~

So, 2 days later, mood melukis aku tak hilang lagi.
This time aku cube buat something yang lebih elok dipandangan mata.
Hasil yang aku rase Ermm!
Memuaskan ati aku jugak arr.
Next pic yang akan aku bentangkan nanti aku wat time aku takleh tito.
Around 0215 kot sampai kul 0415-0445.
Kire aku buat agak kejap jugaklah.
Biasa hampir 3 jam baru siap.
Nak nengok lagi?
Lai lai..

Inilah satu lagi pic yang aku buat.
*with camera flash

Selepas buat pembetulan tang mata tuh
seperti lilo & stitch punye mate je kan? hehe~
*without camera flash


 Smil(=

 Dengan hanya menggunakan pensil Faber Castell 2B & 3B
Siap dah pic yang ni.
Yeayy!



This pic aku dah reti buat shading dah walaupun ade cacat cacat sikitlah.
Next time kalau buat, mesti okie sikit selepas dapat sedikit khidmat nasihat dari seorang sifu.
Kan Cik Pika Kopi???
Ngeh ngeh Ngeh ~
Tu jer.
Papai~


~ Jaa ~

No comments: