Friday, October 22, 2010

~ Terima KasiH ~

Walaupun Selangor dah pun mencapai tahap Negeri Maju pada 2005 tahun yang lepas tetapi pembangunan tetap diteruskan.
Contoh terbesar yang berlaku di daerah aku ni iaitu Seri Kembangan, pembangunan terus dinaikkan seperti pasaraya, highway, perumahan etc..

Pada tanggal october 21st 2010, Pasaraya Giant dah open secara rasminya dan telah pun menjadi salah satu pasaraya tumpuan bagi penduduk setempat untuk membeli barang dan juga keperluan harian.

Actually, tadi aku pergi Giant. Baru je siap and launch pada tarikh tu, and of course banyaklah kan barang yang murah murah sebagai tanda pembuka.
Aku pergi bukan apa pun just nak tengok ape yang ada kat dalam tu seperti kedai kedai kat luar tu kan.
Tadi masuk aku macam "Haa~ oklah dari takde pape".. Haha~
Yang menarik kat dalam tu pun ape jer? Hurmm.. Ade Secret Resepi yang dah ade pun kat Jusco Equine Park. Aduhh... Subway yang akan dibuka nanti. Ini takpa! Tapi, aku mengharapkan ada Carl's Junior. Itulah bende yang aku paling gemarkan. Malangnya takde. Adehh~ Pastu ada Guardian Pharmacies. Then, part paling yang tak menyeronokkan adalah banyak sangat butik butik pakaian wanita. Hello!!! Untuk LELAKI TIADAKAH???
*Sigh

Then, pusing pusing. Masuk lah abang Giant kite tu ye. Ramai giler orang. Dah macam time Jusco launched dulu jer. Parking sampai ke luar jalan, taman taman perumahan. Kire mane yang boleh diparking akan diparking. Memang sesak gegiler arrr... Wuhh~
Dah lama tak rase macam ni kat pasaraya. Kalau kat Shopping Complex tu biasalah time time nak musim perayaan. Ini pasaraya? Haha~ Cam teruja pun ada.

Then, dah puas pusing pusing dan beli barang yang patut, chow lah..

T-Shirt - FCUK
Jacket - Zara Man
Pant - Cap Ayam

Owh! Abang Giant! Awak Memang Hensem

I Am A SuperBike' SalesMan

Wanna BuY 1? Its Not Too ExpEnsIve
Please?

Okie OkiE! I Sell Boat Too
Hey! Look At That Child At The Back. He's Too Cute Okie!


Pada masa hadapan akan naik pulak satu lagi pasaraya iaitu Tesco. Sumenye dekat dekat dengan rumah. Sayang sungguh mereka ni. Senang nak beli barang nanti. Haha~
I Really Hope that Negeri Selangor akan terus maju dan terus Gemilang dipersada Malaysia. Huhu~

~ Jaa ~

No comments: