Thursday, October 21, 2010

~ Semester Akhir Pulun Pulun SkiT ~

Okie!
Ape yang diceritakan ni takde kene mengena dengan final exam or cuti akhir sem or cuti bile dah abis Diploma yang memenatkan ni.
Apa yang aku nak ceritakan adalah "Semester Akhir Merupakan Masa Untuk Mencari Pasangan", "Berdua-Duaan".
Do u get it???
Haa~ Itulah yang terjadi dekat 4 orang lelaki yang sangat hampir dengan aku.
Aku tak boleh mention nama mereka. Sangat bahaya!!!

Yang peliknya, Semester ENAM (6) ni plak semua duk pakat nak cari and berpasang-pasangan. Adehh...
Berpakat kah??? Aku pun tidak tahu. Haha~
Maaf! Aku tidak berminat untuk join bersama dengan kamu orang semua. Aku belom ready lagi & aku belom berminat buat masa sekarang ini.

Okie! Berbalik kepada mereka ber4 ni.
Kisahnya bermula dengan seorang lelaki yang memang dikenali sebagai "Innocent Face". Haa! Anda tahukah siapa beliau? JengJengJeng.........
Beliau yang merupakan orang pertama yang official untuk menyatakan yang beliau sudah berdua-duaan pada awal semester yang lalu dengan cara mengupdate dekat FaceBook beliau.
Owh! Tahniah kepada anda setelah sekian lama anda membujang. Kini anda sudah mempunyai tanggungjawab untuk dilaksanakan. Hehe~

Kemudian kemaruk ini meledak pulak dekat seorang lagi member iaitu dikenali sebagai "The Kambing-Kambing Baru Kaler Biru". Owh! Unik sungguh nama beliau. Hehe~
Owh! Beliau orang yang kedua yang secara official. Untunglah awek kamu ada kereta. Sejak beliau ber-couple nih, asyiklah tidak melekat dirumah ye. Takpa. Asalkan kamu bahagia. Hehe~
Jangan marah ye Kambing-Kambing Baru Kaler Biru. Hee~

Kemudian tersebar pulak dekat seorang lagi jejaka yang tahu martial art. Tapi, yang ni die cuba untuk deny. Seboleh bolehnya. Haha~ Tapi, come on arrr.. Kite ni kan paling rapat. Gerak geri mesti diketahui jugak oleh kami. Haha~ Die ni pun sama gak, sejak akhir akhir beliau berdue tapi menafikannya seringlah tidak melekat jugak dekat rumah. Kadang kadang dari pagi sampai malam die takde dengan kami. Haha~
Awak memang hebat + stylo! Huhu~

Dan akhir sekali kepada sahabat yang bernama "PakCik Tahi Lalat". Owh! Beliau ini tidak boleh diceritakan lagi. Tapi, bagi sesiapa yang tahu tolong jangan sebarkan yang beliau sudah ye. Huhu~ Ini adalah amanat dari aku untuk kamu kamu semua.OK???!
Beliau ni masih lagi baru. Tapi masing masing sudah kenai antara satu sama lain agak lama sudah. Tetapi, pada masa itu die masih mahu kenai kenai dulu and ehem ehem.. Hahaha~ Cerita disekat sikit.
So, kini die kembali berdue selepas apa yang berlaku.
Tamat untuk cerita keEmpat Empat orang jejaka yang hebat ini.

Mereka Happy! Aku juga turut gembira dengan apa yang mereka hadapi kini.

Aku?? Oppsss! Maaf! Aku tiada perasaan untuk memasang masang lagi buat masa kini. Biar masa tentukan dan aku malas nak fikirkan. Mungkin aku kelihatan seperti mencari cari tetapi TIDAK Ok!
Aku rasa aku lebih senang dengan keadaan begini kerana aku masih Respect TerhadapNya!
Anda faham? Anda Dapat!

Keseorangan Yang Menggembirakan
Yahaha~

Gambar Last Mestilah Kene Besar Skit
Promote Diri Sendiri
Hahaha~


Sekian.

~ Jaa ~

6 comments:

KuraKura said...

huuhh! confirm kamu ini gay..

KuaLaM KeinDahaN said...

hahaaha... sengal je.. ceith..
cek blm sedia, tu jaa.. ahhaaha~

aidi said...

mari bg no awek kau. Bg aku ayat. Tgk respon.

KuaLaM KeinDahaN said...

wahh.. mau plak aku ada awek! ceith! ahahaa~
mane leh. nanti ko curik! huhh!

blogger boboi said...
This comment has been removed by the author.
blogger boboi said...

weh email aku bole tak ? ada benda nak tanya . ni email aku . bearpurple26@gmail.com k :)