Thursday, August 19, 2010

~ Berikan Aku MasA ~

Akhir-akhir ni aku bagaikan tidak berupaya untuk menulis karanganku di blog.
Sampai satu tahap aku rasa macam dah *berhabuk* sangat blog aku ni.
Yerlah, its because i never update. *sigh*

Setiap hari aku pasti akan disilangi oleh pelbagai perkara yang mungkin masuk akal mahupun tidak.
But, why i have to face that situation?
Benda ni lah yang membuatkan aku rasa seperti hilang arah seketika untuk menumpukan pelajaran.
By next week i have 3 tests. *Research & Methodology* , *Selling* , and * International Business*.
Semua ni aku kene hadapi dengan terpaksa.
I'm not ready yet!
GOD please help me!

Owh!
Seperkara lagi, semester ni aku tersangat-sangat busy!
Dengan aktiviti mandarin lah, melanconglah, aktiviti-aktiviti luar lagilah.
Ish ish...
Akhir sem plak aku kene berdepan dengan sume ni.

Tolonglah BERIKAN AKU MASA untuk berehat seketika.
Dont ruin my life just because of simple things.
I'm totally exhausted!

~ Jaa ~

No comments: