Tuesday, June 8, 2010

~ Jom Pandang Lama-LamA ~

Wahh! Seriously s**t, lame giler tak update my blog nih. Wuhh! Banyak citer nak bagitau tapi tulah, source untuk bercerita takde. Adehh~
Haa! Berbalik pada title diatas skali nun jauh diperlihatan diatas, hehe~
"JOM PANDANG LAMA-LAMA".
Whats dat mean?? Ermmm...
Jangan kata aku nih gatal or ape-apelah ye. Apa yang bakal diberitahu ni adalah hasil kajian oleh orang barat sana. So, nak tau tak pekebendenyer tuh???
Haaa~
Mari, mari aku tunjukkan yer.
Tapi, ingat!!! Jangan kata aku pape eyh. Hehe~


Ini yang mahu disampaikan sebenarnyer. Hahahaha~
Serius lawak wei ape yang aku baca nih.
So, guys!!! Sapa-sapa yang nk panjang umur tu AYUH kite beroperasi. Kahkahkah!!!
Pasni leh lah wat satu community baru
"Geng Panjang Umur"
Hehe~
Rasenyer tu ejr kot wat mase ni.
Actually, i got this past 4days ago, then, today i have an idea to share with ur guys!
Huhu~
So,
Papai~

~ Jaa ~

4 comments:

Rara said...

aha..pelik & lawak kot..
macam pe je..
komunish!!
kau praktik kan ke skrng ni??
=)

WANIE said...

dasyat!
bahaya!
hahaha ;p

RUDI said...

mudah-mudahan aku panjang umor.amin

KuaLaM KeinDahaN said...

daten=muahahaha... ermmm... ko nk aku praktik kan ke?? blh jer.. ahahahaa...
cik miko=hahahahaa... biasalah... bende betoi.. xleh wat pape arr.
en. rudi=ahhaahaha... aminn!!! ;D