Saturday, November 27, 2010

~ Bagai Panda Mengamuk NgamuK ~

Arghh! Semenjak dua menjak ni tak taulah kenape tito aku sangat ganazZZz!
Ish ish~ Pelik binti musykil nih.

Sebelom ni aku tito tersangatlah sopan, bagai nyamuk nak hisap dara *darah pun senang ajer. Haha~
Owh! Bilik aku tiada nyamuk. Hee~ Jangan jeles. Mane tak nyer, bilik sejuk bedekung! 24-26 darjah celcius tetiap malam. Macam kat Cameron Highlandlah plak kan. Hehe~
Nyamuk masukpun terus tercabut sayap die, lipas lalupun boleh beku, kucing mengaum *meow pun boleh jadi tugu Negara dah. Ish ish~

Bermenjak menjak nih, aku tito bagaikan panda yang menggaanazzz di ladang macam nak cari tebu yang manis macam anak dara tuh. Perghh! Sedap plak tebu ni. Nyummy!

Macam ne aku boleh perasan yang aku tito macam tu?

Haa! Aku tidak diberitahu oleh parents aku or adek beradek aku or even rakan rakan sebab aku di rumah so, celah mane plak nak member member bagitaukan. Haha~ Tapi, aku tau sendiri.

Macam ne aku boleh terperasan adalah setiap hari aku akan tito pada jam 0230 keatas. 0230 tu pun paling awal arr. Biasa jam 0300 & paling lewat 0430. Then, bile tito tu pasti aku akan terjaga dalam jam 0500 or 0530 or 0630, & bile aku bangun tu eyh! Susunan cara aku tito tadi berubah ye. Sampai penah ada satu malam tu (satu malam jer yer) habis sume bantal bantal aku campak kat bawah. LUCKILY laptop aku skali aku tak campak ke bawah sebab aku terjaga sentuh laptop tuh. Huhu~ Means campak kat sini adalah menepis or menolak ye. Nak plak aku campak barang tengah tengah malam membuta tito. Itu mengigau namenyer bukan tito yang ganaazzz.. haishh~ Owh! 0630 tu memang kene bangunlah ye cz solat subuh.

Owh! Aku tetiap malam before tito mesti bawak laptop kat atas katil sebab boleh rileks rileks, baring baring, golek golek & terus tito. Kan senang. Tak perlu aku letak kat atas meja study and tak perlu duduk kat kerusi yang keras macam krusi batu yang menyakitkan badan tu.. Tehee~

Haa! Berbalik pada perenggan 6 (wahh! Macam wat karangan skolah rendah jer),
Dan disebabkan itu jugaklah, aku kene berubah untuk tidak tito ganaz ganazzzz lagi. and it works! Yeah!
I made it! Now i can sleep as usual. Tanpa menepis nepis barang barang aku yang ade di atas katil.
Aku tito tersangat sopan skrang ni. Kalau korang nak tau, haa! Mai tito atas katil aku, cube korang nilai camno eden tito ni haaa.. Hahaha~
Eden kompom arr ekau suma tito nyonyak punyo.. Gerenti! Ahaha~
Silap silap aribulan bangun esok lebam kat muke muke badan badan.. Ahaha~

*Maap, takdok gambaor untuk entry kali ni. Hehe~*

~ Jaa ~

No comments: