Saturday, November 21, 2009

~ ...TAK SEMPURNA BAGIKU... ~



Kau dan aku adalah berbeza
Kau wanita dan aku lelaki
Kau bukan untukku dan aku bukan untukmu
Kau tak sempurna bagiku…

Kini ku menyepi dari hidupmu
Ku hilang dikala kau memerlukanku
Ku pergi bukan dengan sengaja
Ku pergi kerana ku tak mahu kau terus terluka…

Di saat ku pergi ku tahu kau kesedihan
Di saat ku pergi ku juga berasa begitu
Di saat sedih menyelubungi diri, ku masih mengingatimu
Di suatu saat kita pasti akan bertemu…

Keindahan mungkin terasa begitu sekejap
Kemanisan ber”couple” begitu pantas berlalu
Kini semuanya hilang tanpa perasaan
Kemanisan bercinta tiada sekiranya masing-masing pergi tanpa haluan dan tujuan…

Duniaku gelap dikala kau tiada disisiku
Duniaku sepi dikala tiada khabar atau pertanyaan darimu
Duniaku kosong dikala ku merenungmu dari jauh tanpa berkata-kata
Duniaku berbeza dengan duniamu kerana kau tak sempurna bagiku...

~ Jaa ~

5 comments:

*loue me* said...

tidak ku sangka kau sungguh jiwang..
dan aku tahu poem ni ditujukan kepada siapa
sesungguhnya aku sangatla bijak

KuaLaM KeinDahaN said...

haha~
aku kan artistik + karyawan...
xperlulah nk dituju2..
sekadar hiasan di blog jer..

*loue me* said...

ecece..aku tahu la..jauh di dasar hatimu (yucks~)

KuaLaM KeinDahaN said...

ish... sungguh... xde papepun.. hee~ ;D

sheena maat said...

im not perfect for u..hehe